الأربعاء، 1 أبريل 2009

1\4


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :)
انهاردة واحد إبريل
طبعا الناس ممكن تفتكر اني هتكلم عن كدبة إبريل والكلام ده
بس لا متستعجلوش اصبروا عليا بس
اصلي انهاردة شفت عمي قدرا وانا طالعة
ما هو في الشقة اللي تحتي بقى :D
ولقيته بيقولي ان رمضان هيكون ان شاء الله 22\8
أنا بصراحة استغربت اوي
هل فعلا الأيام جريت بالسرعة دي
انا لسة فاكرة رمضان اللي فات
وأول أيامه
وإزاي كنت بعيط علشان هايدي صاحبتي مسافرة ومش هتقضيه معاية
وأيام الخروب 
يااااااااااه
كانت أيام
نرجع للمهم بقى
أصل انا اكتشفت اني ساعات الكلام بياخدني وبنسى نفسي
رمضان قرب
فاضل عليه أقل من خمس شهور
سبحان الله فعلا
اللهم بلغنا رمضان
السلف كانوا بيدعوا الله عز وجل لحد بعد رمضان ب 6 شهور انه يتقبل منهم
وكانوا بيدعوا قبل رمضان ب 6 شهور ان ربنا يبلغهم رمضان 
فاللهم بلغنا رمضان 

هناك 5 تعليقات:

  1. الله يا دودو ... ربنا يكرمك يا رب ويبارك فيكى ..
    يااااه خلاص قربنا اتمنى انه يكون النهارده قبل
    بكره ... بجد مشتاقه للرمضان وايامه وعبادته

    اللهم بلغنا رمضان
    اللهم آمين ...

    ردحذف
  2. انا كمان فعلا فاكرة رمضان اللى فات بكل تفاصيله
    بس الايام بتعدي بسرعة الحمدلله
    لانه وحشنى انا كمان :)

    ردحذف
  3. اللهم آمين يا شكشوكة قلبي
    وإياكِ يا جميلة :)

    وفعلا انا مبسوطة اوي ان رمضان قرب خلاص
    الأيام بتجري بسرعة اوي
    وهايدي كمان قربت تنزل مصر
    خلاص هانت كلها على شهر 7 بالكتير بإذن الله :D
    هبقى اجيبها يوم النتيجة علشان تشوفيها يا جميلة بإذن الله ;)

    بس بجد نفسي رمضان السنة دي
    يكون رمضان بجد
    يعني صيام بجد
    وطاعة لربنا وبس
    مش مجرد شهر يعدي
    ربنا يرزقنا الإخلاص ويتقبل منا

    موموهايتي
    ربنا يكرمك يا قمر
    وبإذن الله رمضان مش هيتأخر
    وهنبقى ندخل على البوست ده
    ونقول شفتوا كنا بنقول فاضل 5 شهور :P
    الله المستعان
    ربنا يبلغنا رمضان :)

    ردحذف
  4. اللهم بلغنا رمضان :)
    ماشاء الله حضرتك عاملاه قبلها بكتير فعلا.. بس فعلا بقاله سنتين بيجي فاجاه كده واحنا مش واخدين بالنا خالص ولا عاملين حسابنا

    ردحذف
  5. اللهم آمين
    فعلا احنا دايما بنتفاجىء بيه كل سنة
    او الوقت بيمر بسرعة اوي مش بنلحق نستعد له
    ربنا يبلغنا رمضان ويعنا فيه على الصيام :)

    ردحذف