السبت، 30 مايو 2009

أحبكن في الله :)

وأنا برتب الفايلات اللي عندي
لقيت الخاطرة دي
كنت كتبتها من زمان
بس قلت انزلها :D
علشان نخرج من جو الكئابة بتاع اليومين دول
المهم انا يمكن كتبتها لدادو
بس انا بهديها دلوقتي لكل البناويت الحلوات اللي اعرفهم
اللي هما بجد صاحباتي
واللي بجد بجد 
بحبهم في الله :)

نعم أحبها
عندما تنظر لي بعينيها الساحرتين
عندما أشعر بحبها ودفء مشاعرها الراقية
عندما أشعر ببراءة خواطرها الصافية
كم أحبها
فهي جميلة
رقيقة
عذبة الكلام
لينة اللسان
صادقة المشاعر
لا تعرف كذبا ولا غشا
يملوء قلبها حبا وصدقا
هي من أغلى الناس لقلبي
وأكثرهم مودة ورأفةً
هي حبيبتي
وصديقتي
ورفيقة دربي
نعم أحبها
وكلما افترقنا
يزداد شوقي وحبي لها
أحبها وكلما يفرقنا الزمان أو المكان
أسأل الله أن لا يحرمني منها
وأن يجمعني بها
في جنته
كما جمعني بها في دنيته
على طاعته
أحبها


هناك 10 تعليقات:

  1. أخيرا يا دودو حاجة مش كئيبة ..

    يارب تكوني طلعتي كمان من مود الكآبة دا..

    هي صاحبتك هترجع امتى ؟

    ترجع بالسلامة ان شاء الله ..

    جمييل اوي البوست حاساه من قلبك ..

    ^-^

    ردحذف
  2. سمسمة حبيبة قلبي :)
    منوووووووورة يا جميلة :)
    دادو هترجع ان شاء الله 25\7 :(
    لسة كتير اوي
    وبجد وحشتني اوي
    بس الحمد لله على كل حال :)
    وعلى فكرة البوست ده مش ليها هي بس
    يمكن لما كتبته كنت كتبته ليها
    بس لما نزلته كان ليك و لكل البنات :)
    لكل صحباتي يعني :)

    أحبكن في الله :)

    ردحذف
  3. جميلة جدا ماشاء الله :)
    ربنا يجمعكم على خير يارب
    وترجعلك بالسلامة ان شاء الله
    يابختها بحُبك الجميل ده:)

    ردحذف
  4. :blush:
    مش تكثفني يا موم بقى
    اللهم آمين يا رب يا جميلة :)
    ويجمعني بيكِ انتي كمان على خير
    ما انتي ليكي نصيب برده :)

    ردحذف
  5. دوديلوما

    لحضرتك تاج عندي

    معلهش بقى هانتعب حضرتك


    عدي وخديه وحليه

    وكل الأسئلة اجباري :)

    ردحذف
  6. اللهم آمين يا دود
    ربنا يرجعهالك بالسلامه يا رب
    ويجمعكم فى الجنه ان شاء الله :)

    ردحذف
  7. شكشوكتي
    وحشتيني اوي
    وربنا يجمعنا تحت ظله يوم لا ظل إلا ظله
    ويجمعنا في الفردوس الأعلى سوا يا جميلة :)

    ردحذف
  8. د. طاهر
    كل ما اجمع الاسئلة واجاوب عليها تطير
    بس هبقى انزلها ان شاء الله :)

    ردحذف
  9. دودي إنتي اختفيتي فين !!
    يللا عايزين بوست جديد بقى
    وليكي عندي مسابقة في مدونتي حاولي تحليها

    ردحذف
  10. حبيبتي انا موجودة
    بس لينكاتي كلها كانت طايرة
    علشان كدة مكتش متابعة

    انا دخلت البلوج بتاعتك لقيتها مقفولة :(
    افتحيها بقى :D

    وحشتيني اوي بجد :wub:

    ردحذف