السبت، 25 يوليو 2009

إحساسي

إحساس مؤلم أوي

لما تشوف حد بتحبه اوي ومجروح اوي

ومتقدرش تعمل له حاجة

بجد شيء مؤلم

شيء مؤلم برده

لما تكون انت بتتألم

واللي حواليك يقدروا يزيحوا عنك

وبرده ميعملوش حاجة :(

مش عارفة ليه الناس بقت كدة

تحسوا ان محدش بقى يهتم بجد

ولا بيخاف على مشاعر حد

كأن كل واحد همه نفسه وبس

خلاص اعصابي مبقتش تجيب

مبقتش تستحمل

الناس بقت غير

بقوا وحشين اوي

الا قلة قليلة اوي




هناك 7 تعليقات:

  1. طيب بس بقى عشان أنا على شعره ومش عايزه أعيط دلوقتي

    الله يسامحك جيتي على الجرح :( :(

    كل واحد كفايه عليه همومه وضغوط الحياة عليه

    هو ده المبرر إللي لازم نحطه قدامنا

    حبيبتي دلوقتي كل واحد لو اضايق من حد خلاص بيبعد بيقول هلاقي عشره غيرو

    محدش بيبقى على حد ويوجعوا دماغهم ليه ولا يستحملوا بعض ليه !

    أنا من الإحساس ده بجد حسيت إني دبلت إحساس صعب جداااااا حاسه إني بتعصر من إللي بيحصل

    مش عارفه أنا طبيعيه ولا إللي بعمله ده غلط
    وإللي الناس ماشيين عليه هو الصح

    أنا ببالغ في مشاعري واهتمامي ولا ده صح

    بحس إني غبيه قوي قوي قوي

    ردحذف
  2. دودو سامحيني يا حبيبتي
    مكنتش اقصد :(

    بس يا دودو لمايكون اقرب الناس ليكي
    هما اللي بيجرحوكي
    الجرح أو الألم بيكون أشد وأقوى

    صعب لما تكوني انتي اصلا بتتعبي عقبال ما تحطي ثقتك الكاملة في حد
    بحيث انكم تبقوا واحد
    وبعدين تلاقي ان لا مكنش المفروض ان ده يحصل
    انا اتسرعت :'(

    وبعدين إذا مستحملناش بعض
    أمال مين اللي هيستحملنا ويبقي علينا
    لما اقرب الناس لينا مش بقت فارقة معاهم
    موجودين او لا
    بالعكس عدم وجودنا اريح

    اكيد مش ده الطبيعي
    لا الناس زمان كانوا غير
    ولسة فيه
    بس قليل اوي
    بس الواحد تعب من كتر ما مبقاش عارف يثق في مين
    ساعات بحس اني بعد فترة
    هفقد الثقة في جميع من حولي
    إلا من 2 او 3 بالكتير


    ربنا يرحم حالنا يا بنتي

    ردحذف
  3. :(

    مش عارفه اقول ايه

    لأنى كنت تقريبا فى الموقف ده وكتير مش مره او اتنين ومش كنت بفهم ليه !!

    :(

    ردحذف
  4. سنة الحياة يا شكشك :(

    ربنا يخرجنا منها على خير ..

    ردحذف
  5. مومتي وانتي كمان وحشاني اوي
    مش بلاقيكي :(

    شيري مش تزعلي ;)

    ردحذف