الاثنين، 23 مارس 2009

أريدك لي!!


دي خاطرة كتبتها واحدة صديقة عزيزة ليا
أنا لقيت اني مشتركة معاها فيها اوي
يمكن علشان حاسة بيها شوية
وكلماتها جميلة ورقيقة 
أريدك لي
فكيف تكون يا من أريد؟
أريد حبًا وقلبًا حالمًا
أريد عقلاً وشخصًا صارمًا
أريدك دينًا وشرقًا مسلمًا
أريد مخلصًَا ظاهرًأ وباطنًا
أريدك حنانًا خالصًأ
أريدك لي
فكيف تكون يا من أريد؟؟
أريد منك قلبًا يسمعني
أريد حبًا عن المخاطر يمنعني
أريد نفسًا لذاتي تعشقني
لا أريدك يوما تجرحني
أريدك أن تشعر أنك جزء مني
أريد من حبك ألا تحرمني
أريدك أن تنسيني الماضي والحاضر وما هو آتٍ
أريدك أن تغير كل شيء في حياتِ
إن هكذا فهذا أجل ما أريد
إن هكذا فهذا أجل ما أريد!!

هناك 8 تعليقات:

  1. مبروك يا حبيبتي علي البلوج الجديد

    اخيرا جبتيلي الخاطره غلبتيني يابنتي
    بس هي فعلا جميله جداااااا
    تستاهل انتظاري ليها
    ربنا يكرمك يا جميله
    و يرزقك انتي و صحبتك اللي كتبتها و بنات المسليمن
    بالازواج الصالحين

    ردحذف
  2. ماشاء الله حلوه اووووي بجد

    ردحذف
  3. سلووووووووووووومتي
    ربنا يبارك في عمرك يا جميلة :)
    معلش أنا فعلا إتأخرت عليكي يا قمر بس هي فعلا تستاهل ;)
    ربنا يرزقك الزوج الصالح والذرية الطيبة يا قمر :)

    مهندس طارق ربنا يكرم حضرتك :)
    هي فعلا جميلة وأنا بحبها أوي
    ربنا يرزق حضرتك بالزوجة الصالحة والذرية الطيبة :)

    ردحذف
  4. دودو جميلة اوى يا دودو
    وبيتهيألى انا قرأتها منك قبل كده
    الى الامام دائما يا حبيبتى
    وربنا يرزقنى واياكى الزوج الصالح ..

    استنينى بقى لما انزل اشعااارى D:
    همسحكوووا ...بهزر طبعا يا حبى ..

    ردحذف
  5. اللهم آمين يا شيكو
    فعلا انتي قريتيها قبل كدة
    زمزمتي هي اللي كتبتها :D

    ربنا يرزقك الزوج الصالح والذرية الطيبة :)
    ويلا نزلي أشعارك بقى يا قمر :)

    ردحذف
  6. ان شاء الله يا دودو ..

    ردحذف
  7. هذا أجل ما أريد ...

    :)

    ..........

    مبارك علينا بلوجك يا دودي

    ردحذف
  8. شوكتي وحشاني


    إني ملكة
    الله يبارك في عمرك :)

    ردحذف